Aanbevolen websites


Films afspelen via ps3 met ondertiteling

Posted in Gratis geplaatst by trendyflash2 on September 4, 2011
Tags: ,
Het is al lang geen geheim meer: gameconsoles zijn niet langer uitsluitend voor het spelen van games. Zo kan je onder andere met een Playstation 3 films afspelen op je tv. Vroeger streamde ik mijn films draadloos van mijn computer naar mijn playstation. De kwaliteit was niet altijd super (soms bleef de film haperen, aarg! frustraties!) maar ik dacht dat dit de snelste methode is. Daar ben ik aantal weken geleden van teruggekomen. Ik heb een andere manier “ontdekt” en deze deel ik nu met jullie aan de hand van deze tutorial. (Zie website)

Auteur: Michelle, IP adres: 84.194.192.233, Website: http://www.celestial.be/algemeen-computer/films-afspelen-via-ps3-met-ondertitels

Comments Off on Films afspelen via ps3 met ondertiteling

