Aanbevolen websites


Filmidee verkopen

Posted in Gratis geplaatst by trendyflash2 on September 14, 2011
Tags:
Mijn naam is Paul Ruven en ik wil je helpen als je een goed idee hebt voor een film.

Ik ben zelf filmmakerr, onder andere ‘Gangsterboys’, ‘Me and Mr Jones’ en ‘ het Bombardement’ met Jan Smit. De meeste filmideeën die ik zie voldoen niet omdat;

1 het doel van de hoofdpersoon is onduidelijk
2 te weinig emotie of conflict
3 het onoverwinnelijke probleem ontbreekt.

Wil jij weten hoe je jouw filmidee zo maakt dat je het kunt verkopen?

Kom zaterdag 17 september aanstaande om 13.00u naar Utrecht, vergadercentrum Vredenburg
en vertel je idee aan mij.

Tot zaterdag, Paul Ruven

Auteur: Jouw Gouden Droom, IP adres: 88.159.168.179, Website: http://www.jouwgoudendroom.nl

Comments Off on Filmidee verkopen

