Aanbevolen websites


Filmidee verkopen

Posted in Gratis geplaatst by trendyflash2 on September 16, 2011
Tags:
Mijn naam is Paul Ruven en ik kan je helpen als je een goed idee hebt voor een film.

Ik ben zelf filmmaker, onder andere ‘Gangsterboys’, ‘Me and Mr Jones’, ‘Mafrika’ en ‘het Bombardement’ met Jan Smit.

Op mijn website kunt je gratis het eerste deel uit ‘de Gouden Film reeks’ downloaden waarin ik je uitleg hoe je voorkomt dat jouw boek of filmidee in de prullenbak verdwijnt bij een uitgever of producent. En op de website tips hoe je jouw verhaal zo kunt maken dat een groot publiek het wil lezen of zien.

Tot ziens op mijn website of misschien bij één van de seminars.

Auteur: Paul Ruven, IP adres: 88.159.106.82, Website: http://www.jouwgoudendroom.nl

Comments Off on Filmidee verkopen

