Aanbevolen websites


Hoofdpijn, migraine of andere klachten?

Posted in Gratis geplaatst by trendyflash2 on October 14, 2011
Tags: ,
Hoofdpijn, migraine of andere klachten?

“Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar ben blij verrast. Voor mij is nu iedere dag zonder hoofdpijn een feestje!” (Jeanette Kamps)
“Gelukkig ben ik bij Maddy Kersten terechtgekomen na vele andere hulpverleners. Geen slecht woord over mijn vorige behandelaars, maar niemand heeft zo snel en goed resultaat weten te boeken als Maddy.” (Tamara Bonten)Geleidelijk aan is voor mijn echtgenoot het leven weer leefbaar geworden. Hij is zelfs begonnen met opknapwerkzaamheden aan het huis. We zijn je heel dankbaar.” (Elly en Johan Bekman)

Auteur: kersten, IP adres: 84.25.115.117, Website: http://www.praktijkkersten.nl

Comments Off on Hoofdpijn, migraine of andere klachten?

